معرفی وبلاگ
نام:ابوالفضل جعفری محل تولد:گلپايگان. به یاداستاداخلاق وعرفان،برادربزرگوارم،شهیدوالامقام محمدعلی خرمی(ان شاءا... روحش شاد و یادش پر رهرو و با سالارشهیدان محشور شوند.بارالها :ما را عبدخویش قرار بده.و توفیق عنایت کن زیر چتر ولایت به پرچمداری (آقاسیدعلی عزیز) در رکاب امام عصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) عاقبتمان ختم به شهادت گردد.الهی آمین
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1526634
تعداد نوشته ها : 138
تعداد نظرات : 1
Rss
طراح قالب
GraphistThem239

محمدعلی نوری، پیشکسوت بسکتبال، در تشریح بیوگرافی خود گفت: من متولد ۱۳۳۰ هستم و در گلپایگان به دنیا آمده ام. تحصیلاتم را در همان گلپایگان در مقاطع دبستان تا دبیرستان گذراندم. کلاس هفتم بودم که جذب بسکتبال شدم؛ زیرا به این رشته بسیار علاقه مند بودم. سال سوم دبیرستانکاپیتان تیم دبیرستان شهر گلپایگان شدم و در مسابقات قهرمانی آموزشگاه ها شرکت کردم.

بعد از گرفتن دیپلم برای بازی در باشگاه عقاب جذب ارتش شدم. آن زمان به من پیشنهاد شد که اگر می خواهی ترقی کنی به باشگاه پاس یا عقاب برو؛ من هم از لباس نیروی هوایی خوشم اومد؛ تیم عقاب را انتخاب کردم و جذب دانشکده نیروی هوایی شدم. سال ۵۱ عضو تیم شد م و تا سال ۶۵ کاپیتان تیم عقاب بودم. سال ۵۶به عضویت تیم ارتش درآمدم که همه بازیکنان این تیم ملی پوش بودند.

این پیشکسوت والیبال، در توصیف شخصیت بازیکنان هم دوره خود گفت: آن زمان حساسیت ها زیاد بود؛ ما بازیکنان حتی به لباسمان تعلق خاطر داشتیم. روز اولی که به تیم عقاب پیوستم تعهد دادم که در هیچ باشگاه دیگری به عضویت درنیایم؛ اما گذشته از این تعهد، علاقه هم پیدا می کردیم؛ یعنی کسی که در تیم پاس بازی می کرد، سال بعد در باشگاه دیگری به عضوتی درنمی آمد و مانند الان به مادیات توجهی نمی شد.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا وارد عرصه مربیگری شدید یا خیر، بیان کرد: افرادی که بازیهای ملی انجام می دهند، معمولاً تا مربیگری درجه یک را دریافت می کنند که من هم جزء این دسته از افراد بودم؛ علاوه بر آن فدراسیونکلاسی برای مربیان برگزار کرد و از سرمربی آلمان دعوت به عمل آورد که بخش آموزش این کلاس را برعهده بگیرد. من در این کلاس حضور یافتم و مدرک مربیگریکه از آلمان بود را دریافت کردم.

صدای جمهوری اسلامی ایران



يکشنبه 2 2 1397 3:50 بعد از ظهر
X