معرفی وبلاگ
نام:ابوالفضل جعفری محل تولد:گلپايگان. به یاداستاداخلاق وعرفان،برادربزرگوارم،شهیدوالامقام محمدعلی خرمی(ان شاءا... روحش شاد و یادش پر رهرو و با سالارشهیدان محشور شوند.بارالها :ما را عبدخویش قرار بده.و توفیق عنایت کن زیر چتر ولایت به پرچمداری (آقاسیدعلی عزیز) در رکاب امام عصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) عاقبتمان ختم به شهادت گردد.الهی آمین
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1531604
تعداد نوشته ها : 138
تعداد نظرات : 1
Rss
طراح قالب
GraphistThem239

شهید مرتضی سامی | سامانه ملی شهدا

شهید مرتضی سامی

تاریخ تولد : ۱۳۴۷/۰۳/۰۶                 محل تولد : گلپایگان
تاریخ شهادت : ۱۳۶۷/۱۱/۲۰                 محل شهادت : سردشت


زندگی نامه: 
سامی،مرتضی/ الف - ش : سوم شهریور 1347، درروستای تیکن از توابع شهرستان گلپایگان چشم به جهان گشود. پدرش علی، کشاورز بود و مادرش طاهره نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. بیستم بهمن 1367، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد. مزار اودر گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

فراز هایی از وصیتنامه شهید

. . . خداوندا ازاینکه توفیق دادی که به جبهه بیایم و درکنار برادران با دشمنان نبرد کنم از تو سپاسگزام خدایا من در خود این لیاقت را نمی بینم ولی خیلی علاقه دارم که در راه اسلامت به فیض شهادت برسم بارالها دوست دارم من هم به صف مقربان درگاهت بپیوندم و با آنها در بهشت برین که وعده دادی بروم. خداوندا گناهانم زیاد است اما این را می دانم که کریم و بخشنده هستی من امیدم به کرم و بخشش توست مرا نا امید مکن.
. . . ای مسلمان اگر می خواهید به اسلام به قرآن و به مملکت اسلامیتان آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید زیرا نافرمانی از او نافرمانی از خداست و نافرمانی از امام زمان (عج) است اگر احیانا کمبودی وجود دارد برای رضای خدا تحمل کنید و ایراد نگیرید این هم یک  آزمایش از طرف خداست مواظب باشید از این امتحان سربلند بیرون بیائید. انشاءالله
. . . تو ای برادر گرامیم از شما می خواهم که راه مرا ادامه دهی و همیشه پایبند مقدسات مذهبی باشی. می خواهم امام را یاری کنی و گوش به فرمان امام باشی انشاءالله تا شما بزرگ شوی دیگر جنگی در کار نیست و باید به امر سازندگی بپردازی و شما ای خواهر گرامیم از شما می خواهم که مهمترین و بهترین سنگر خود را که همان حجاب است حفظ کنید و دامن عفت خود را آلوده نکنید شما مانند آن افراد پستی که عفت خود را آلودند نباشید. باید راه حضرت زینب را ادامه دهید و زینب گونه در برابر مصائب و مشکلات صبر کنید شمائید که باید راه شهدا را ادامه دهید و شمائید که مرادن پاک و بزرگی در دامن خود تربیت می کنید، سعی کنید خدا را فراموش نکنید  . . .


سه شنبه 16 4 1394 10:52 صبح
X